środa, 4 kwietnia 2012

AKCJA !!!


"Kochani !!! Robimy Akcje Poland Needs One Direction. Róbcie sobie zdjęcia z plakatami, na których będzie pisało POLAND NEEDS ONE DIRECTION. Napis ma być wyraźny ! Możecie robić napisy na ciele, rękach czy nawet czole ! ;D Ale słowo klucz to POLAND ! Możecie nagrywać filmiki, w których śpiewacie... Wszystko na email : OneDirectionPoland@interia.pl DO 24.Marca. Wszystkie fotki będą umieszczone w filmiku, który napewno dotrze do chłopaków. !!! Możecie ubierać się jak chłopaki na zdjęciach np: Louis czerwone rurki i bluzka w paski. To zwiększy lub przyśpieszy przyjazd chłopaków do Polski ! Organizatorzy akcji. Blog : www.onedirectionpolskiblog.blogspot.pl  Lub GG 10781927, 40939747. Pozdrawiamy ! ♥ Jeżeli to czytasz i masz Bloga o One Direction to dodaj to na Twój Blog !!! Co pomorze nam w akcji. <3"
AKCJA ZOSTAŁA PRZEDŁUŻONA DO MAJA !!!
(Napisałam taką big czcionką, a niektórzy i tak nie widzą!) -,- 
Tekst jest skopiowany z bloga, którego link jest podany wyżej, więc mi tu nie najeżdżajcie, że 24 marca już był, bo NIE JA TO PISAŁAM!

Nie wiem jak wy, ale ja wezmę udział (jeśli zrobię jakieś fajne foto, na którym wyglądam jak człowiek) :-))
Love u za ilość wejść <3 Bayo ;*

3 komentarze: